agi

AMM GLOBAL INSTITUT (AGI) je prvi privatni institut kreativne industrije u Hrvatskoj, koji okuplja znanstvenike, stručnjake i profesionalce koji su se dokazali vještinama, talentima i znanjima potrebnima za inovativno i kreativno profesionalno djelovanje.

We create opportunities for new innovations and creativity to reach the audience.

Inovacije i kreativna rješenja, pisani, vizulalizirani ili izgovoreni, razmijena iskustava i ideja, stvaranje novih obrazaca, suština je onoga što radimo, što stvaramo. Želimo da svaki novi rezultat, svaki proizvod koji stvorimo ima vrijednost za našu kreativnu scenu, naše partnere i klijente, te – ono najvažnije – za naše konzumente (slušatelje).

Innovation. Creativity. Education.

Razvoj krativne industrije i društva općenito moguće je samo ako se trajno stimuliraju inovativnost, kreativnost i edukacija.

Imamo tim od 33 znanstvenika i stručnjaka, koji rade na znanstvenim, stručnim i edukativnim projektima na područjima: utjecaja radija u kreativnoj industriji, stvaranju društvenih sadržaja i obrazaca te promociji autorstva i pozitivnih iskustava. Identificirajući tržišne potrebe i pravce razvoja, naš tim stvara kreativne i strateške programe u kojima sudjeluju mladi koji su budućnost hrvatske, europske i svjetske kreativne industrije.

Value.Referentne vrijednosti našeg rada su poštovanje, energija, odgovornost i originalnost.Poštovanje. Razvijte svoj zanat, svoje djelo do kraja. Budite na mjestu. Biti na vrijeme.Energija. Budi znatiželjan. Budi ambiciozan. Budi proaktivan. Budi uporan. Budi otporan.Odgovornost. Budi odgovoran. Nema isprike. Rasti s promjenama u kreativnoj industriji.Originalnost. Daj pozitivnu razliku.

AGI je zasnovan na uvjerenju da mora postojati bolji način. Za nas to znači stvaranje mjesta koje nudi istinsko razumijevanje za inovativnost, kreativnost i usavršavanje, iskreno partnerstvo s odgovornošću, veću fleksibilnost i okretnost u uvjetima dinamičnosti kreativne industrije te značajnu razliku s opipljivim ishodima.

One purpose. Progresivni razvoj.

Presjek trenutnog stanja u radio industriji dao je Ivan Jurić-Kaćunić, predsjednik Uprave AGI-ja.

Radio je i u digitalnom svijetu iznimno moćan medij iz više razloga, a doseg je svakako jedan od njih. Globalno dopire do više ljudi nego bilo koja druga medijska platforma i unatoč eksploziji mogućnosti, radio je dio suvremene svakodnevice. U prosjeku 85% stanovništva u Europi sluša radio svaki tjedan oko dva i pol sata.

Nedavna povijest pokazuje da je radijska industrija uspješno odgovorila na suvremene izazove i postala multimedijalna, a svojom prilagodbom izborila se i za bitnu ulogu u kreativnoj industriji. Ono što su neki vidjeli kao krizu, lideri radijske industrije shvatili su kao priliku koju su iskoristili i proširili se na niz platformi. Radio se danas sluša, osim pomoću klasičnog radijskog prijemnika, i putem web stranica, mobilnih aplikacija, televizije… Zapravo, danas se sluša, čita i gleda u domu i tijekom putovanja, na poslu i u kafiću, tijekom rekreacije i odmaranja.

Povezanost radija i slušatelja je veća nego ikada, naglašava Jurić-Kaćunić. Publika se razvija iz uloge pasivnog konzumenta u ulogu korisnika i sudionika u stvaranju medijskog sadržaja. Interakcija se odvija kroz glazbena istraživanja u eri formatiranih radija, zatim putem društvenih mreža i u realnom vremenu, putem snimalica na aplikacijama te messaging platformama.

Radiju u prilog svakako ide i činjenica da je to medij kojem se najviše vjeruje.

Istraživanja u EU

Posljednje istraživanje je pokazalo da u Europskoj uniji građani vjeruju više nego radiju samo vojsci i policiji (Trust in media, European Broadcasting Union, EBU). Radio se i u posljednjoj krizi izazvanoj koronavirusom pokazao brzim i vjerodostojnim izvorom informacija.

Osim informativnog i edukativnog dijela, radio je medij koji zabavlja i opušta. Te njegove uloge nisu manje važne, a što posebno dolazi do izražaja u krizama poput ove posljednje s pandemijom kada ljudi još više trebaju distrakciju od teških sadržaja. I istraživanje je svojevremeno potvrdilo da nas slušanje radija čini značajno sretnijima.

Mnogima od nas upravo pomno birana glazba i glasovi poznatih voditelja danima ‘dodaju boju’.

Naposljetku treba reći i da je komercijalni radio besplatan za svoje slušatelje, a poslovni model se gotovo isključivo oslanja na oglašavanje.

Kad se pogleda šira slika trenutnog stanja jasno je da je radio dobro pozicioniran na medijskoj karti, a godine mu ne donose nemoć. Upravo suprotno.

Follow Ivan

AGI https://www.agi.hr/ivan-juric-kacunic/

LinkedIn https://bit.ly/2TKeZk2

Facebook https://www.facebook.com/ivan.juric.kacunic.official/

Twitter https://bit.ly/3mOZxQe  

Ivan Jurić-Kaćunić

Ivan Jurić-Kaćunić, President of the management board @ amm global institut

 

kalendar

Current track

Title

Artist