Rihannina tvrtka optužena za obmanu kupaca
Written by Antena Zagreb on 14/02/2020
Rihannin brend donjeg rublja „Savage x Fenty”, kojem se posvetila više nego glazbi zadnjih par godina, je pod istragom društva za zaštitu potrošača.
Grupa „Truth in Advertising” je podigla tužbu Saveznoj trgovinskoj komisiji SAD-a u kojoj tvrdi da brend koristi „neiskren marketing” kako bi namamili kupce u članski program koji iznosi 50 dolara mjesečno. Točnije, da promovira popuste i cijene proizvoda koje su dostupne samo kupcima u članskom programu, bez da to jasno ističe.
Uz to, grupa optužuje „Savage x Fenty” da kupce upisuje u isti VIP članski program bez adekvatnog objašnjenja uvjeta, te da se kupci ne mogu lako odjaviti iz članstva. „Savage x Fenty” je otužbe odmah odbacio. Ali ako na njihovoj stranici odaberete bilo koji proizvod, automatski odabire VIP cijenu i doda članstvo u VIP programu.
Tvrtka „TechStyle” je odgovorna za online poslovanje Rihanninog projekta i već jednom je izgubila tužbu za sličnu praksu i morala isplatiti 1,8 milijuna dolara.