Startup želi glazbene spotove pretvoriti u shopping stranice

Written by on 15/04/2020

Ako ste ikad u spotovima primjetili odjeću ili obuću i poželjeli isti par, novi startup cilja upravo na vas.

Glazbeno-tehnološka tvrtka DroppTV pokušava stvoriti interaktivne spotove, kako bi gledatelji mogli odmah kupiti robu. Startup je okupio umjetnike i influencere da bi započeli web stranicu, koja kreće u beta izdanju 26. travnja. DroppTV-ov model je jednostavan: Tvrtka pomaže umjetnicima koji žele prodati robu i svoje videozapise staviti na platformu. Umjetnici nose bilo koju robu koju žele prodati u videozapisu, a gledatelji mogu istovremeno kupiti što žele, bez da moraju pauzirati video. Umjetnici dobivaju 100% od prodaje, ali DroppTV dodaje 8% naknade za vlastiti profit.

Osnivač i izvršni direktor tvrtke, Gurps Rai, koji ima pozadinu kao investitor u kripto valute, je objasnio odakle mu ideja: “Obožavam tenisice cijeli život. Imate milijune ovih potrošača koji se redaju na ulici kako bi kupili te stvari. No, da bi manje poznati umjetnici mogli stvarati i rasti, potreban im je taj X faktor, a to mogu biti glazbeni spotovi. Ako fanovi mogu dobiti najnovije Yeezy po dobroj cijeni preko ovih spotova, gledat će ga. Glazbenici moraju raditi na tome da gledatelje zadrže nakon spota, ali barem im dajemo dodatnu prednost da budu otkriveni.”

Rai tvrdi da je ovo prilika za manje poznate umjetnike da od svojih videa i zarade, a ne samo da ih koriste za reklamu: “Imamo umjetnike koji plaćaju za izradu svojih spotova, a od toga ne dobiju ništa osim videa na YouTubeu. Alina Droppu od toga mogu zaraditi.”


Current track

Title

Artist